وبلاگ

اپلیکیشن‌های بدنسازی و ورزش برای افراد مبتدی بلاگ بورسیکا

اپلیکیشن‌های بدنسازی و ورزش برای افراد مبتدی بلاگ بورسیکا

جوانترها می توانند هر حرکت را سه ست داشته باشند، اما اکثر افراد بهتر است در روز اول باشگاه بدنسازی هر حرکت را دو ست انجام دهند. به این شکل بدنتان فرصت خواهد داشت که تا جلسه بعدی ریکاوری مناسبی داشته باشد. تعداد تمرینات در جلسه اول هم بهتر است بیش از ۷-۸ حرکت نباشد. یکی از مزایای تمرینات ورزشی، تاثیر آن بر قدرت عضلات و همچنین کاهش وزن است.

  • لازم نیست برای سریع تر رسیدن به نتیجه های خارق العاده، وقت گران بهای خود را تلف کنید.
  • اگر از این قفسه‌ها استفاده نمی‌کنید ممکن است در قرار دادن آن به مشکل برخورید، بنابراین این یکی دیگر از تجهیزات بسیار مهم برای بدنسازی قفسه دمبل‌ها است.
  • تمرینات با وزنه از بخش های اصلی و بنیادی هر برنامه تمرینی است.
  • در یک تقسیم بندی جداگانه گروه‌های عضلانی معمولا از شما خواسته میشود که هر گروه عضلانی را یک بار در هفته تمرین دهید، این یعنی‌ شما برای تمرین مجدد یک گروه عضلانی باید ۷ روز کامل را منتظر بمانید.
  • برنامه‌های تغذیه‌ای هم طبیعتا با توجه به فیزیک اندام خانم‌ها تنظیم شده‌اند.
  • برنامه‌ ریز GainGuy علاوه بر پیگیری وعده‌های غذایی ‌تان، نکاتی در مورد غذاهای پرکالری مخصوص رژیم غذایی و هدف وزنتان به شما می ‌دهد.

اگر می خواهید عضله سازی کنید ، خوردن یک رژیم پر کالری ضروری است، اما بسیاری از بدنسازان متوجه می شوند که سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. به همین دلیل است که پیگیری میزان کالری شما یک راه عالی برای اطمینان از اینکه تغذیه شما مکمل تمرین شما است، می باشد. می توانید برنامه های تمرینی را بر اساس گروه عضلانی هدف، نوع تمرین و تجهیزات جستجو کنید. در حقیقت، برخی افراد ترجیح می‌دهند در خانه تمرین کنند زیرا این روش به آن‌ها اجازه می‌دهد زمان و هزینه سفر به سالن ورزشی را صرفه جویی کنند.

  گرم کردن بدن؛ آموزش، روش اصولی، حرکات ورزشی، اهمیت آن

منوی کاربردی

این برنامه مناسب کسانی است که می‌خواهند به طیف وسیعی از حرکت‌های مناسب برای ورزش در خانه، دسترسی داشته باشند. در تصویر بالا و در ادامه مراحل شخصی‌سازی باید نوع فعالیت‌های ورزشی موردعلاقه یا مدنظرتان را مشخص کنید. مثلا ورزش های هوازی، ورزش‌های مناسب برای لاغری و کاهش وزن و موارد دیگر. به مدت 6 ثانیه یکی از حرکات اینتروال را با شدت انجام دهید و سپس به آرامی نفس بکشید تا سوزش عضلانی به پایان برسد. وقتی حس کردید که ریکاوری تمام شده است، حرکت 6 ثانیه‌ای بعدی را اجرا کنید.

برنامه بدنسازی در خانه:

برای اجرای سیستم ست‌های ۲۱ تکراری که یکی از سیستم‌های تمرینی در بدنسازی محسوب می‌شود؛ باید هر ست را به سه ست و پشت سر هم تقسیم نمود. بخش بالایی و پایینی حرکت و همچنین یک دامنه کامل از حرکت موردنظر. برای مثال اگر ست شامل 21 تکرار است، باید ست را به سه ست با 7 تکرار تقسیم نمایید.

معرفی شرکت تریتاژن، تولیدکننده کیت تشخیص مولکولی انواع سندروم های ژنتیک در کشور

اگر تجهیزاتی هم ندارید، می‌توانید با یک برنامه‌ی مناسب، در خانه به خوبی با وزن بدن‌تان، بدنسازی کار کنید. شرایط بدنی و سنی شما هم در این موضوع، تعیین کننده است؛ برای مثال یک فرد بیست ساله با سه کیلو اضافه وزن، زودتر از یک فرد مسن با بیست کیلو اضافه وزن به برنامه بدنسازی حرفه ای می‌رسد. این تمرین مناسب افرادی است که دارای گودی کمر بوده و دچار تنگی کانال نخاعی در ناحیه‌ی کمر هستند. برای انجام این ورزش روی شکم دراز بکشید، سر و سینه و مقداری از شکم را با حمایت دست‌ها از روی زمین بلند و ۲۰ تا ۳۰ ثانیه این وضعیت را حفظ کنید. این ورزش برای افرادی که استقامت عضلانی مناسب را برای راه رفتن و ایستادن ندارند و معمولاً به‌علت سکته‌ی مغزی به آن دچار شده‌اند، بسیار مفید است. این افراد می‌توانند در صورت انجام آن، توانایی لازم را در جهت ایستادن و استقامت در آن به‌دست آورند.

  فوايد گرم كردن قبل از ورزش فوايد سرد كردن بعد از ورزش دکتر نادری