وبلاگ

برترین برنامه ورزش در خانه؛ معرفی برنامه های مناسب برای ورزش در خانه پلازا

برترین برنامه ورزش در خانه؛ معرفی برنامه های مناسب برای ورزش در خانه پلازا

تمرینات ورزشی در این اپلیکیشن را کارشناس‌های تربیت بدنی تهیه کرده‌اند و از بابت اصول ورزشی آن هیچ نگرانی وجود ندارد. یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه، Gym Workout Plan یا JEFIT نام دارد که عده‌ای از کارشناسان ورزشی آن را تأیید کرده‌اند. این برنامه تمام جزئیات تمرینات ورزشی کاربر را دنبال می‌کند و با ارائه‌ی ویدئوهای باکیفیت از انجام صحیح حرکات کاربر اطمینان حاصل می‌کند. JEFIT حدود ۸ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد؛ بنابراین، با اپلیکیشنی حرفه‌ای روبه‌رو هستیم که بازخوردهای خوبی در رسانه‌ها دریافت کرده است.

  • یوگا یک ورزش عالی برای افزایش تمرکز و افزایش قدرت کششی بدن است و در مقابل بدنسازی ورزشی است که می‌تواند به داشتن یک اندام ورزشی و قدرتمند کمک کند.
  • در این برنامه می‌توانید به تمرین‌های تناسب ‌اندام، دویدن، یوگا و موارد دیگر دسترسی داشته باشید و پیشرفت خود را در ساعت و برنامه پیگیری کنید.
  • آمینو اسید های شاخه دار BCAA لوسین، ایزولوسین و والین آمینو اسید های بی همتایی می باشند.
  • اگر فرد بدنساز تکرارهای منفی‌اش را به‌درستی انجام دهد، قدرت اولیه او به چالش کشیده می‌شود.

اپلیکیشن مانکن را باید بهترین اپلیکیشن ورزش ایرانی بدانیم زیرا به کاربران کمک می‌کند تا با روش‌های مختلف به اندام و وزن ایده‌آل خود برسند. تمرین‌های این اپلیکیشن در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته ارائه شده که در کنار قابلیت‌هایی مانند کالری شماری، قدم شمار، آنالیز وزن و شاخص توده بدنی و … آن را به یک برنامه ورزشی کامل تبدیل کرده است. با نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن مانکن شما همچنین می‌توانید در چالش‌های گروهی مانند چالش کاهش وزن نیز شرکت کنید و انگیزه خود را بالا ببرید.

  دلایل استفاده لگ ورزشی جهت بهبود عملکرد ورزشی مجله بدنسازی گیشا اسپرت

چراغ سبز هیئت مدیره استقلال به نکونام؛ صبر وزارت ورزش تمام شد!

این سیستم آنقدر می‌تواند روی عضله سازی و تحریک و رشد عضلات، موثر باشد که بسیاری از مربیان از آن برای شکستن فلات عضلانی و دادن شوک به عضله استفاده می‌کنند. متد تمرینی هرمی، یکی از شیوه‌های شناخته‌شده بدنسازی برای افزایش قدرت و عضله‌سازی به‌صورت هم‌زمان است. در اصل، برنامه هرمی مجموعه‌ای از ست‌های تمرینی است که ابتدا تمرین خود را با وزنه سبک و تکرارهای بالا شروع کرده و آرام آرام به سمت وزنه‌های سنگین‌تر با تکرارهای کمتر خواهید رفت. بدنسازان حرفه‌ای هم می‌توانند با شدتی‌کردن و افزایش تعداد تکرارها، این برنامه تمرینی را برای خودشان شخصی‌سازی کنند تا میزان عضله‌سازی‌شان بیشتر از قبل شود. اگر به دنبال افزایش قدرت عضلانی باشید، به احتمال زیاد این برنامه بدنسازی مناسب شما نخواهد بود. چون برای افزایش قدرت عضلانی باید محدوده تکرار را کمتر از ۱۰ وزنه بزنید.

اولین تمرین قایقرانان در دهکده بازی‌ها

بخش دیگری از اپلیکیشن به تمرین‌های ورزشی اختصاص پیدا کرده که می‌توانید با دنبال کردن آن‌ها، از تمرین در خانه لذت ببرید. بانک حرکات بدنسازی و یوگای موجود در این برنامه می‌تواند به شما در پیگیری برنامه ورزشی‌تان کمک زیادی کند. اگر می‌خواهید به شکلی جدی ورزش در خانه را دنبال کنید، توصیه می‌کنیم که جیم شو را از مایکت دانلود کنید. یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ورزش در خانه، “Seven – 7 Minute Workout” است.

یک ورزشکار مبتدی چقدر تمرینات هوازی انجام دهد؟

علاوه بر اين ها این رشته ورزشی رژيم غدايي متفاوتی از بدنسازی دارد و برای فيتنس بايد رژيم سنگين تری را رعايت كرد در حالی كه رژيم بدنسازی بايد علاوه بر رعايت رژيم غذايي به مصرف زياد پروتئين اقدام كرد. در فيتنس با يك بدن فرم گرفته شكم عضله ای و پاهای سفت و عضله ای روبرو می شويم اما در بدنسازی هيچ ظرافتی ديده نمی شود و بيشتر حجم عضله ها به چشم مي آيد. این افراد با دیدن آینده ی افرادی چون آرنولد و راک بیشتر و بیشتر به رشته بدن سازی روی آورده و در اصطلاح مجاب شده‌اند. اما افرادی که سعی دارند ورزش را برای سلامتی خود انجام دهند و بدن خود را در معرض نمایش قرار ندهند، رشته فیتنس را انتخاب کرده تا خود از سلامتی و فرم خاص بدنشان لذت ببرند.

  فرارو لیونل مسی: من بهترین بازیکن جهان نیستم