وبلاگ

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن قرن شد

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن قرن شد

انگولو کانته هافبک دفاعی توانمند و تیزهوش فرانسوی که او هم مانند جورجینیو موفق شد با پیراهن چلسی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود از دیگر نامزدهای جدی دریافت این جایزه به شار می‌رود. وی پرفروش ترین مهاجم تاریخ فوتبال است و در 197 بازی 331 گل را به ثمر رسانده است. وی همچنین برترین گلزن تاریخ فوتبال است و رکورد 607 گل در 246 بازی را به ثبت رسانده است. او برای مجموعه ای از باشگاه ها بازی کرد اما هرگز اروپای شرقی را ترک نکرد. جادوگر بارسلونا به پیروزی خود ادامه خواهد داد، اما این رکورد بیش از 50 سال متعلق به زارا بوده است.

  • علیرضا از طرف قلعه نویی به تیم ملی دعوت شد و از کاپیتان های تیم ملی ایران به حساب می آید.
  • به همین دلیل باید آن را بهترین بازی فوتبال بدون اینترنت دانست.
  • در جای‌جای بریتانیا این ستاره اهل ایرلندشمالی تحسین شده و او را با عنوان «بااستعدادترین بازیکن بریتانیا» می‌شناسند.
  • در دهه قبل از آن روز غم انگیز، او به اسطوره Levski Sofia تبدیل شده بود و علی رغم علاقه شدید بنفیکا و میلان، از ترک این باشگاه امتناع ورزید.
  • در آن دوران رونالدو بـه‌همراه سایر هم‌تیمی‌هایش، سه دوره‌ي متوالی قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند و درسال ۲۰۰۸، فینال لیگ قهرمانان را درمقابل چلسی برنده شدند.
  گرم کردن قبل از ورزش+ 5 اشتباه رایج در گرم کردن بدن

نظر شما در این باره چیست؟کدام بازیکن می تواند عنوان بهترین بازیکن فوتبال در سال 1401 را از آن خودش کند. هنگامی که آندرس اینیستا در تابستان، نیوکمپ را به مقصد فوتبال باشگاهی در ژاپن ترک گفت، انتخاب اول آبی اناری ها برای کاپیتان تیمشان، شماره 10 آن ها لیونل مسی بود. مسی شایسته یک کاپیتان است و این را می توان از قدرت رهبری او در میدان بازی به خوبی احساس کرد. هر مربی که عهده دار هدایت بارسلونا می شود بیشترین پلن تاکتیکی خود را روی کاپیتان آرژانتینی خود باز می کند و او محور تمامی حرکات تیم بارسلونا است. چرا که او در مورد مسی می گوید نباید در مورد او نوشت و یا او را توصیف کرد ولی ما دقیقا می خواهیم این کار را انجام دهیم. هرچند که نمی توان به آن شکل تمام خصوصیات فنی این بازیکن را به طور کامل توضیح داد و تنها به یکسری نکات کلی بسنده می کنیم.

دستمزد میلیاردی برای هیات مولدسازی؟/ وزیر اقتصادی: کذب است، دستگاه قضا فورا ورود کند

کریستیاو رونالدو ستاره جهانی و جذاب فوتبال، در یک نگاه عاشق جورجینا رودریگز شده است. ستاره جهانی فوتبال پرتغال با اعتماد به نفس بسیار زیاد بازی می کند و به طور مداوم از تمام مهارت های خود استفاده می کند. استقامت، سرعت، مهارت و تخصص رونالدو باعث قدردانی جهانی از او شده است. او می تواند از مقابل حریفان عبور کند و گل های مختلفی بزند، از ضربه های بالای سر گرفته تا ضربات آزاد و پنالتی. در طول سال ها، او روی بهبود آمادگی عضلانی و توانایی تاکتیکی خود تمرکز کرده است.

  چگونه برای بدنسازی گرم کنیم؟+5 اشتباه رایج گرم کردن موج کوه

سامورایی‌ها مانع دومین پیروزی تیم ملی ایران/ بازی مرگ و زندگی مقابل عربستان!

اما چیزی که دی بروینه را از سیار بازیکنان مانند او جدا می کند سرعت بالا و توانایی فیزیکی اش است. بسیار سریع حرکت کرده و هر چیزی را که یک بازیکن باید داشته باشد دارد! با این اوصاف در جایگاه منصفانه ای از لیست بهترین فوتبالیست های 2022 قرار گرفته است. او زننده آخرین گل فرانسه و به نوعی تیرخلاص بر پیکر کرواسی در رقابت های جام جهانی و بازی فینال بود.

لوکا مودریچ عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۸ شد

این طبقه بندی با ارزیابی پربارترین مراحل، لحظاتی از فرم خاص هر یک از فوتبالیست هایی که ذکر می کنیم، صورت گرفته است. یعنی دو سال خوب یک بازیکن برای ورود به اینجا کافی است با وجود اینکه دیر یا زود عملکردش متفاوت بود. مارادونا بی تردید به‌دلیل حواشی و زندگی ورزشی پر فراز و نشیبش کمتر بازی کرد و توانست، ۳۴۵ گل در ۶۹۲ مسابقه به ثمربرساند. با این حال رکورد گل‌های ملی مارادونا، ۷۷ گل، همچنان در آرژانتین در صدر قرار دارد. در این مراسم جایزه برترین دروازه بان سال به تیبو کورتوا که فصل پیش در چلسی بود و در این فصل به رئال پیوست، رسید. این‌بار اما، وبسایت اسکور ۹۰ در یک طرح گرافیکی کامل‌ترین بازیکن دنیای فوتبال را با الهام‌گیری از ویژگی‌ها و مهارت‌های مختلف فردی به صورت ترکیبی از بازیکنان مختلف معرفی کرده است.