وبلاگ

فرارو لیونل مسی: من بهترین بازیکن جهان نیستم

فرارو لیونل مسی: من بهترین بازیکن جهان نیستم

در این مطلب لیستی از بهترین فوتبالیست های سال 2022 که بر اساس بازی تکنیکی آنها مشخص شده را با شما به اشتراک میگذاریم. لیونل مسی نیز مانند رونالدو در بازه زمانی ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ بر روی لالیگا تاثیرگذار بوده است و باعث شده است این لیگ، بهترین لیگ دنیا لقب بگیرد. رونالدو بازیکن پرتغالی که در حال حاضر در باشگاه النصر عربستان بازی می‌کند، رکورددار بیشترین گل زده در سطح بین المللی است. او یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست های اینستاگرام است که طرفداران زیادی دارد. او علاوه بر اینکه بیشترین فالوور را در فیس بوک دارد، 12.7 میلیون دنبال کننده در توییتر و 58.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

  • با این حال بارسلونا شانس اول قهرمانی در لیگ و جام حذفی می باشد و قهرمانی سوپر کاپ را نیز به دست آورده است.
  • او درسال ۲۰۱۸، برای مدت کمی بـه جایگاه اول رنکینگ جهانی برگشت و بـه این ترتیب بیش از سه سال، نام او در فهرست برترین‌هاي فهرست انجمن تنیس حرفه‌اي یا ATP قرار گرفت.
  • پس از موفقیت بزرگ او و دوست داشتن میلیون ها طرفدار، او اکنون قراردادی با برند پوشاک ورزشی آدیداس دارد که هزینه های زیادی را پرداخت می کند.
  • بازيكنى كه ميان ان همه ی ی ستاره در قله مى‌ايستد، بايد دست كم يك مشخصه منحصر بـه فرد داشته باشد؛ ديه گومارادونا، يك شورشى ضد قواعد اجتماعى.
  • بعد از گذشت یک روز از این نظرسنجی لیونل مسی با کسب ۶۶ درصد آراء با اقتدار صدرنشین است و از سوی کاربران نشریه مادریدی بهترین بازیکن تاریخ انتخاب شده است.
  بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری در کوتاه ترین زمان کلینیک نخصصی مدرن

درواقع وی در طول چهار فصل حضور خود در رئال مادرید، حتی سایه خود در زمان حضور در چلسی نبوده و بدون شک قرارداد وی در پایان فصل تمدید نخواهد شد. تحت این شرایط درآمد باشگاهی وی در بهترین حالت از 5 میلیون فراتر نخواهد رفت. در رابطه با درآمدهای تبلیغاتی وی نیز بعید است که در سال آینده بتواند حتی یک میلیون دلار هم درآمد داشته باشد. به همین خاطر با اطمینان می توان این موضوع را عنوان کرد که وی حتی در فهرست 30 بازیکن پردرآمد نیز جایی را نخواهد داشت. در جام جهانی نیز تیم بلژیک عملکرد فاجعه باری را داشت و از ادن هازارد به عنوان بدترین بازیکن تیم نام برده شد.

۷ راه طلایی برای تعریق کمتر در تابستان

این بازیکن جایزه توپ طلای جام جهانی ۲۰۱۸ را که به بهترین بازیکن مسابقات تعلق می‌گیرد، دریافت کرد. مودریچ یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است و دارایی خالص او حدود ۷۵ میلیون دلار محاسبه می‌شود. کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال پرتغالی است و در ۵ فوریه ۱۹۸۵ در مادیرا، پرتغال متولد شد.

خیری: بهترین بازیکن فوتبال ایران بیشتر از ۱۰ میلیارد نمی‌ارزد/ به عنوان یک استقلالی شرمنده شدم

ورزشکاران حرفه‌اي دنیا بـه غیر از قراردادهای ورزشی و جوایز و پاداش‌هایي کـه بابت مسابقات مختلف دریافت می کنند، از راه‌هاي متعددی درآمد دارند. این منابع درآمدی شامل شرکت‌هاي تولیدی اختصاصی ورزشکاران یا شرکت‌ها و برندهای بزرگی اسـت کـه با انها قرارداد می‌بندند. حالا می رسیم به بازیکنی که احتمالا تا چند سال دیگر مقام اول این لیست را از آن خودش خواهد کرد.

  منبعی جامع از حرکات، برنامه ها و نکات ورزش بدنسازی در طرفداری؛ از فیلم های آموزشی تا تحقیقات علمی طرفداری

ماریو کمپس برای همیشه به عنوان یک اسطوره آرژانتینی در اذهان عمومی زنده خواهد ماند. وی در فینال جام جهانی 1978، برای اولین بار عنوان قهرمانی را کسب کرد. شما در این لیست یوهان کرایف، دیگو مارادونا، لیونل مسی، تئوفیلو کوبیلاس، فرانچسکو توتی، جورج بست، ماتیاس زیندلار یا ریوالدو را پیدا نخواهید کرد. ما سعی کرده ایم این لیست را به مهاجمان واقعی که در خط حمله بازی می کرده اند محدود کنیم. دنیس برکمپ بازیکنی باورنکردنی بود، اما او نیز مانند توتی، بیشتر به عنوان یک مهاجم و نه مهاجم خط حمله در نظر گرفته می شود.