وبلاگ

چگونه برای بدنسازی گرم کنیم؟+5 اشتباه رایج گرم کردن موج کوه

چگونه برای بدنسازی گرم کنیم؟+5 اشتباه رایج گرم کردن موج کوه

در صورت تمایل می‌توانید از گزینه‌های جایگزین یا چالشی تر نیز استفاده کنید. این نوع حرکات گرم كردن قبل از ورزش هستند و برای مبتدیان نیز خیلی مناسب است. حالا که تا حدی با علت گرم کردن بدن قبل از ورزش های مختلف آشنا شدید، احتمالا برای شما جالب باشد بدانید که این گرم کردن به صورت دینامیک بهتر است انجام شود یا استاتیک. با انجام این تمرینات می توانید به نتیجه مطلوب دست یافته و به تناسب اندام برسید. این حرکت به میزان قابل توجهی عضلات ران و باسن را درگیر کرده و می تواند موثر باشد.

  • به این ترتیب تا جایی که می‌توانید از پایین پا‌های خود به جلو و عقب بخیزید.
  • وقتی قبل از انجام حرکت اصلی با وزنه سنگین، همان حرکت را با افزایش تکرار و ست‌ها به صورت گرم کردنی اجرا می‌کنید، بدن خود را در یک روند طولانی مدت، برای موفقیت برنامه‌ریزی می‌کنید.
  • تمرین را با خم شدن به سمت جلو در کمر و کشش دست‌ها به سمت سر کامل کنید.
  • جالب است بدانید که کالری سوزانده شده در یک ساعت ورزش اسنوبورد حدود ۲۵۰ تا ۴۰۰ است.
  • از طرفی باخبرید که هر چه سیستم هوازی قدرت بیشتری داشته باشد، ظرفیت بیشتری برای سوزاندن کالری خواهید داشت.
  • هنگامی که عضله چهارسر (ران) شما در سطح زمین قرار گرفت، حرکت را معکوس کرده و به حالت شروع بازگردید.
  ورزش بی هوازی ورزش بی هوازی چیست و انواع آن کدامند؟

شدت گرم کردن، باید به گونه‌ای باشد که باعث عرق کردن بشود، نه خستگی. چند تمرین را با هم ترکیب کنید و بهترین آن را انتخاب کنید و یک روتین ثابت همیشگی برای گرم کردن داشته باشید. بهترین زمان برای گرم کردن ۵ تا ۱۰ دقیقه قبل از ورزش است. می توانید چند تمرین را با هم ترکیب کنید و بهترین آن را انتخاب کنید و یک روتین ثابت همیشگی برای گرم کردن داشته باشید . امیدواریم این مطلب برای تمرینات آینده‌تان مفید واقع شود. لطفاً ذیل این مقاله نظر خود را با لطیفی اسپرت در میان بگذارید و از تجربه‌تان درباره گرم کردن قبل از تمرین برایمان بنویسید.

اصول گرم کردن و سرد کردن در قبل و بعد از ورزش چیست؟

مرحله اول گرم کردن، یک حرکت کلی بدن به نوعی، ترجیحاً یک دستگاه هوازی یا حرکت است. طناب زدن، دویدن سبک، جک های جامپینگ، دوچرخه سواری ثابت و غیره همگی حرکات بسیار خوبی هستند تا مقداری خون جریان یابد و به شما فرصت می‌دهند تا در مورد چیزهای سخت پیش رو فکر کنید. دوندگی آرام، پیاده روی تند و حرکات کششی حرکات مناسبی برای سرد کردن بدن بعد از اتمام بازی فوتبال هستند. گرم کردن بدن قبل از فوتبال + مزایای گرم کردن بدن + گرم کردن برای بهبود پاس و دریبلینگ + تمرین گل زدن + سرد کردن تدریجی. همچنین شما می توانید برای یادگیری این ورزش حرفه ایی از دوره آموزش فوتبال استفاده نمایید.

مستندات آموزشی ورزشی

ده متر آهسته بدوید، سپس در فاصله ده متری بعدی تا حد امکان قدم بردارید. این کارها را با هم تیمی‌های خود انجام دهید تا همه برای بازی پیش رو آماده شوند. در حالی که این وضعیت را حفظ کرده‌اید، پاشنه راست خود را به سمت عقب فشار دهید تا جایی که کشش را در ساق پا احساس کنید. یک ثانیه نگه دارید، سپس پا را تغییر دهید و پاشنه چپ را به سمت عقب فشار دهید. گرم کردن و سرد کردن در تمرینات بدنسازی حایز اهمیت فراوانی است. در این مقاله به توضیح کامل گرم کردن و سرد کردن قبل و بعد از تمرینات ورزشی پرداختیم.

  برترین برنامه ورزش در خانه؛ معرفی برنامه های مناسب برای ورزش در خانه پلازا

اسکیت روی یخ برای افراد علاقه مند که آن را به صورت یک ورزش جدی دنبال نمی‌کنند معمولاً جنبه تفریحی و سرگرمی دارد. کالری سوزانده شده در یک ساعت نیز ورزش اسکیت روی یخ حدود ۳۲۰ تا ۴۲۰ است. با اسکی کراس کانتری که روی بالاتنه و پایین‌ تنه کار می‌کند، یک تمرین کامل برای همه بدن خواهید داشت. با متعادل کردن استرس بین گروه‌های عضلانی، می‌توان از اسکی صحرایی برای ساعت‌ها لذت برد. همین موضوع این ورزش را به یک تمرین هوازی عالی برای بهبود سلامت قلب و عروق تبدیل می‌کند.