وبلاگ

لیست 100 بازیکن برتر جهان از نگاه مارکا با حضور 6 بارسایی! بارسانیوز

لیست 100 بازیکن برتر جهان از نگاه مارکا با حضور 6 بارسایی! بارسانیوز

او تا کنون در صفحه اینستاگرامی خود 858 پست را با دنبال کنندگان میلیونی و پرشمار خود به اشتراک گذاشته است. برای جستجو در صفحه اینستاگرامی بهترین بازیکن زن نیز می توانید نام الکسیا پوتیاس را در اینستاگرام جستجو کنید. درخشش به موقع مهدی ترابی، موتور پرسپولیس را برای بازگشت به لیگ و کسب جام قهرمانی روشن کرد.

  • پله قهرمانی بود که در دوران ورزشی حاشیه‌ای نداشت و کاملا حرفه‌ای به ورزش خود ادامه داد اما مارادونا یکی از پرحاشیه‌ترین فوتبالیست‌های قرن بیستم بود.
  • کریم بنزما به عنوان یک مهاجم فوق‌العاده بااستعداد توصیف می‌شود.
  • علت شوت های قوی این بازیکن را می توان داشتن پاهای قدرتمند و عضلات درگیر در آن، عضلات شکمی قوی برای تثبیت تنه، بالا تنه ای قدرتمند برای حفظ تعادل عنوان کرد.
  • پس اگر به دنبال بازی فوتبال واقعی برای گوشی هستید، حتماً این بازی را دانلود کنید.
  • این مراسم پس از آنکه فیفا تصمیم گرفت پس از چندسال همکاری با فرانس فوتبال (بانی توپ طلا)، مجددا بهترین‌های سال فوتبال را به صورت جداگانه اهدا کند، پایه‌ریزی شد.

پس از قهرمانی در اروپا، حال او با تیم ملی کشورش که بازوبند کاپیتانی آن را هم بربازو می بندد، آرزوهای بزرگی این بار در روسیه داشت. کسی تا قبل از شروع این مسابقات بر روی کرواسی حتی به عنوان کشوری که بتواند در جمع چهار تیم نیمه نهایی قرار بگیرد، نیز حساب باز نمی کرد. اما آن ها با شایستگی در دور گروهی و با 9 امتیاز کامل توانستند به عنوان تیم اول صعود کنند و آرژانتین را در یک بازی تماشایی با حساب 0-3 شکست دهند. تمامی بازی های آن ها در مرحله حذفی و تا قبل از مرحله فینال به وقت های اضافه و ضربات پنالتی کشیده شد و در آن بازی ها قدرت رهبری مودریچ را بارها شاهد بودیم. اما بازی فینال فرق داشت و در گام آخر آن ها در برابر فرانسه قدرتمند کم آورده و به مقام نایب قهرمانی مسابقات روسیه بسنده کردند. کنی دالگلیش یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است که تنها برای دو تیم سلتیک و لیورپول بازی کرد و البته عناوین مختلفی کسببدشت آورد.

  منبعی جامع از حرکات، برنامه ها و نکات ورزش بدنسازی در طرفداری؛ از فیلم های آموزشی تا تحقیقات علمی طرفداری

ارلینگ هالند (منچستر سیتی و نروژ) مهاجم

مری ارپس دروازه بان تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد که همراه سه شیر فاتح یورو شد بهترین دروازه بان سال 2022 فوتبال زنان معرفی شد. جهت مشاهده عکس های بهترین بازیکن جهان چه در بخش زنان و چه در بخش مردان می توانید به موتور جستجوی گوگل مراجعه کنید. علاوه بر این همچنین صفحات اینستاگرامی خود این بازیکنان و صفحه اینستاگرامی مرتبط با نهاد فیفا می تواند گزینه مناسب و آسانی برای این امر باشد.

حذف زودهنگام کاپیتان ایران از مسابقات شمشیربازی

از نگاه کارشناسان فوتبال طارمی مهاجم بوشهری پورتو عملکرد فوق العاده ای در سال 1401 داشت. دلیل انتخابش درخشش ادامه دار در خط آتش پورتو و تیم ملی فوتبال ایران است. مهدی در فصل قبل جزو تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بود و آمار خیره کننده ای در فوتبال اروپا داشته است.

عملکرد رونالدو در سال های اخیر به این معنی است که در کنار مسی، بهترین بازیکن فوتبال در جهان. ژاوی هرناندز یکی از مهره های کلیدی بارسلونا در سبک تیکی تاکا بود. یک هافبک میانی بازی ساز و خلاق که با بازی درخشان اش در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، تبدیل به یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال جهان شد. کسب ۳۱ قهرمانی در سطح باشگاهی و ملی، خود گواهی بر موفقیت این فوتبالیست برتر جهان است. شوچنکو یکی از بازیکنان تاثیرگذار در دوران طلایی آث میلان بود که توانست ۲۰۸ گل برای این تیم بزند. او در اولین سال حضورش در این باشگاه، خود را در قد و قامت یک مهاجم تمام کننده نشان داد و توانست به آقای گلی سری آ برسد.

  خرید و قیمت انواع درای بگ و کیف ضد آب زردکوه