وبلاگ

برنامه بدنسازی 8 برنامه تمرینی بدنسازی رایگانمعتبر، تضمینی

برنامه بدنسازی 8 برنامه تمرینی بدنسازی رایگانمعتبر، تضمینی

در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است. شعار اصلی این برنامه این است که شما می‌توانید با استفاده از این برنامه، باشگاه ورزشی را به خانه ببرید! Sworkit به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ورزش در خانه شناخته شده است و بیش از ۱۰ میلیون بار از Google Play و App Store دانلود شده است.

  • اما شما می‌توانید با توجه به عواملی از جمله نقاط ضعف و قوت بدنی، هدف و شرایط بدنی آن را متمایز کنید و شخصی سازی را روی آن انجام دهید.
  • اگرمیخواهیدبدنی ایده آل داشته باشید حتما ازبرنامه ما استفاده کنید.
  • اگر می خواهید در خانه و در کمترین زمان ممکن چربی بسوزانید و وزن کم کنید، باید تمرینات مقاومتی را امتحان کنید.
  • همچنین تنظیمات مختلفی در آن ارائه شده که زمان شروع تمرینات را به شما یادآوری می‌کند.
  • نباید در این حرکت از تمرینات بدنسازی بانوان در خانه ، ران به سمت عقب کشیده شود.

مکمل پروتئین وی اگر اورجینال و مناسب باشد می تواند در جلوگیری از بین رفتن عضلات و ماهیچه ها کمکتان کند. پروتئین وی به جلوگیری در از بین رفتن ماهیچه های مربوط به سالخوردگی کمکتان می کند. در طول چندین سال « وی » تنها یک محصول فرعی بوده که در فرآیند ساخت پنیر تولید می شده است اما به صورت فرعی..

  آشنایی با 6 کش بدنسازی پر کاربرد تجهیزات ایروبیک و بدنسازی تجهیزات ورزشی آموزش

برنامه بدنسازی فیتنس:

به این معنی که حرکات کششی بدون مکث و بدون توقف در حالت استاتیک انجام شود. بیشتر افراد وقتی بدنشان کاملا سرد است، اعضای بدن خود را می‌کشند و حدود 10 ثانیه در این حالت نگه می‌دارند و بعد عضو مذکور را رها می‌کنند. دقت کنید که حرکات مقاومتی (مقاومت در مقابل یک نیروی کششی) هم در همین دسته قرار می‌گیرند. این تمرین های اینتروال با شدت بالا (HIIT) به سرعت قابل انجام هستند، هر تمرین ۳۰ ثانیه و استراحت بین آن ۱۰ ثانیه زمان می برد.

ابزارهای سلامت، در کنار اپلیکیشن‌های ورزشی

برخی از افراد بدنسازی و فیتنس را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند و یا حتی در مسابقات شرکت می‌کنند. این اشخاص با دستگاه‌های به خصوصی کار می‌کنند و از مربیان حرفه‌ای‌تری کمک می‌گیرند که در نهایت قیمت مربی بدنسازی بالاتری دارند. اگر در این رشته تازه کار هستید و نیاز به کمک بسیار حرفه‌ای ندارید، بهتر است هزینه بیش از حد زیادی را در نظر نگیرید. برنامه 7 Minute Workout به‌دلیل سادگی و طراحی کاربرپسند خود بهترین برنامه بدنسازی برای افراد مبتدی و تازه کار محسوب می‌شود. بسته به اینکه کدام سطح از تمرین را انتخاب می‌کنید، سختی تمرینات در این برنامه متفاوت است.

این برنامه در مقایسه با سایر برنامه‌ها نسبتا جدید است؛ بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که با پیوستن مربیان بیشتر تمرین‌های بیشتری به آن اضافه شود. جیم یکی دیگر از اپلیکشن‌های بدنسازی ایرانی است که برای انجام تمرین در خانه بسیار عالی است. به کمک از این برنامه می‌توانید بدون نیاز به تجهیزات خاصی از تمرین‌های بهترین مربیان ایرانی استفاده کنید. جیم تمرین بیشتر رشته‌های ورزشی را ارائه می‌کند و از نظر زمانی محدودیتی ندارد و هر وقت بخواهید می‌توانید از تمرین‌های آن استفاده کنید.

  بهترین بازیکن جهان در سال 2006 کیست ?