وبلاگ

فیزیوتراپی برای تقویت عضلات پا

فیزیوتراپی برای تقویت عضلات پا

یا اینکه میله هالتر نیز به‌عنوان یک محصول مناسب در حرکاتی چون کول با هالتر ایستاده کاربرد خوبی خواهد داشت. جالب است بدانید برخی محصولات ازجمله کش CX در تمریناتی چون حرکت پارویی نشسته تأثیر مثبتی بر روی عضلات این ناحیه می‌گذارد. ب) یک طرف کش بدنسازی را به ستون یا درخت یا میله بارفیکس در اتاق فیکس کنید.

  • برای بیماران مبتلا به دیسک بین مهره ای دو نوع تمرین ورزشی ابداع شده است.
  • افراد می توانند در حین انجام تمرین پای کوتاه، ضمن حفظ حالت پای کوتاه انواع مختلفی از حرکات یوگا را نیز انجام دهند.
  • دوباره روی پای خم شده قرار می دهید و
    برعکس برای پای مخالف انجام می دهید.
  • افزون بر این، شما با استفاده از وزنه‌های گوناگون هم می‌توانید ماهیچه‌ها را بیشتر به چالش بکشید و برنامه‌ی خود را دگرگون کنید.

یک اسکات عمیق‌تر مزیت‌های بهتر و بیشتری به همراه خواهد داشت، اما ابتدا باید قدرت و انعطاف پذیری لازم را داشته باشید. در انتها بر پاشنه پا‌های خود تمرکز کنید، آن‌ها را به زمین میخ کرده و به صورت انفجاری بالا بیایید. پا‌ها را هم عرض شانه‌ها باز کرده، زانو‌های خود را خم کنید، بالاتنه را پایین آورید و به حالت اسکات وارد شوید. دست‌های خود را به سمت عقب بچرخانید و از آن‌ها برای به جلو راندن خود کمک بگیرید.

  آشنایی با 6 کش بدنسازی پر کاربرد تجهیزات ایروبیک و بدنسازی تجهیزات ورزشی آموزش

ضرب دیدگی علائم و درمان ضرب دیدگی زانو، ساق و مچ پا و دست

این ورزش درحالیکه بدن ما را گرم کرده و حال‌ما را بهتر می‌کند، به مفاصل‌ ما کمک‌کرده و به آنها آسیب نمی‌رساند. ترس از پیری و تغییرات و مشکلات پس از آن، یکی از ترس‌های شایع انسان است. البته باید توجه داشته باشید که الزاما همه‌ی تغییرات منفی برای شما اتفاق نخواهد افتاد.

اهمیت ورزش در حفظ سلامتی گردن و کمر

می توان گفت هم بانوان و هم آقایان از تمرینات پیلاتس می توانند استفاده کند. این ورزش را هم در خانه و هم در باشگاه های ورزشی می توان انجام داد. مدتی از ابداع این ورزش توسط آقای پلاس نگذشته بود که این ورزش توانست محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کند. هنوز هم افراد فراوانی متقاضی استفاده از تمرینات این ورزش هستند.

با این حال، وقتی شکمتان به اندازه کافی قوی شد می‌توانید ورزش‌هایی را انجام بدهید که عضلات مرکزی بدنتان را تقویت می‌کنند. برای این کار، تمرینات ترکیبی شکم را امتحان کنید که باعث می‌شود علاوه بر عضلات شکم، عضلات دیگر بدن نیز تقویت شوند. بدون اینکه اجازه دهید باسن شما پایین بیاید یا زیاد آن را بالا ببرید، باسنتان را عقب نگه دارید. تا جایی که می‌توانید خودتان را در این موقعیت نگه دارید. به این حرکت، ورزش تخته نیز گفته می‌شود که باعث می‌شود عضلات مرکزی بدنتان (از جمله شکم) تقویت شود.