وبلاگ

گرم کردن قبل از ورزش+ 5 اشتباه رایج در گرم کردن بدن

گرم کردن قبل از ورزش+ 5 اشتباه رایج در گرم کردن بدن

در ادامه چند نوع روش گرم کردن به شما معرفی میکنیم که مطمئنا تاثیر خوبی در تمرین شما دارد. 3- بعد دست چپ تان را کنار شکم قرار دهید و این بار آنقدر به سمت چپ خم شوید تا کشش کامل ماهیچه مورب را احساس کنید. 1- در حالت ایستاده پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید.

  • از آن جایی که اغلب، یک پا کمی بزرگ تر از پای دیگر است، کفش خود را متناسب با اندازه پای بزرگ تر خود انتخاب کنید .
  • بورل می‌گوید زمانی که تمرینات قدرتی انجام می‌دهید، ماهیچه‌ها کوتاه و بلند می‌شوند و اگر گرم یا آماده نباشند، بیشتر مستعد پارگی و کشیدگی خواهند بود.
  • در چنین زمانی شاید حتی تصور انجام ورزش در خانه، انسان را به استرس بیشتری دچار کند.
  • باشگاه پارت نوین با داشتن مربیانی فدراسیونی این افتخار را دارد تا در خدمت شما عزیزان در هر رشته ورزشی باشد.
  • تمرینات خود را انتخاب کنید و آن‌ها را با سرعت بالا انجام دهید.

آنها همچنین میتوانند در بهبود دامنه حرکتی‌ و توانایی انقباضی عضلات نیز کمک کنند. در ادامه مقاله به چند تمرین برای تنظیم برنامه گرم کردن بدن می‌پردازیم اما قبل از معرفی این روش ها نکاتی در خصوص این تمرینات برایتان آورده‌ایم. یک تمرین هوازی سبک اساساً هر نوع فعالیت بدنی است که قلب شما را بدون عبور از پشت بام به پمپاژ می رساند. دویدن یا دویدن ملایم یک نوع کاردیوی سبک موثر و آسان است که می تواند به شل شدن عضلات قبل از جلسه تمرینی شما کمک کند.

  گرم کردن قبل از ورزش با تردمیل وبسایت دکتر تردمیل

زانو درد

با انجام اسکوات عمیق، تمرینات ریوی ( دم و بازدم عمیق) بازکننده های قفسه سینه مانند حرک صندلی در یوگا، ژست گربه/گاو و پل های قفسه سینه شروع کنید. این مطالعه به وضوح نشان می‌دهد که مهم نیست که در طول زندگی خود یک ورزشکار حرفه‌ای نبوده‌اید، شما همچنان می‌توانید هر زمان که شروع به ورزش کنید، از فواید ورزش بهره‌مند شوید. بدیهی است که تعهد طولانی‌مدت به سلامتی و ورزش بهترین رویکرد برای دستیابی به سلامت کل بدن است، اما حتی شروع کردن در مراحل بعدی زندگی به تأخیر سستی مرتبط با افزایش سن و ضعف عضلانی کمک می‌کند. البته ناگفته نماند که از نظر فیزیولوژیکی، افراد جوان‌تر از افراد مسن‌تر مزیت بیشتری برای عضله‌سازی دارند.

عضلات پایتان را فعال کنید

در پیلاتس حرکات متنوعی برای گرم کردن وجود دارد که می توان به صورت خلاصه به حرکت قو، اشکال مرده، ایستاده رول پایین، دایره های بازو و… اشاره کرد. ورزش صبحگاهی ممکن است باعث شود که انرژی کمتری برای انجام دیگر فعالیت‌ها در طول روز داشته باشید و سریع‌تر احساس گرسنگی کنید؛ بویژه اگر عصرها غذای کمی بخورید. مطالعات نشان می‌دهد افرادی که هنگام ورزش کردن به موسیقی‌های ورزشی گوش می‌کنند، سخت‌تر و طولانی‌تر از افرادی که بدون موسیقی ورزش می‌کنند، به فعالیت می‌پردازند. تا اینجا با ورزش‌های زمستانی مختلفی که می‌توانید در خارج از خانه انجام دهید، آشنا شدید. در ادامه به ورزش‌هایی اشاره می‌کنیم که به راحتی می‌توانید آن‌ها را در روزهای سرد زمستانی درون منزل انجام دهید.

مدت زمان برگشت ضربان قلب به حالت طبیعی بستگی به شدت و مدت تمرین و میزان آمادگی جسمانی شما دارد . 3 الی 5 دقیقه یا پرش یا دویدن (رو به جلو، عقب، جانبی) بهترین راه برای شروع گرم کردن بدن قبل از مسابقه تنیس است. به یاد داشته باشید که هدف این است که ضربان قلب و گردش خون خود را افزایش دهید، بنابراین در هر دقیقه شدت آن را افزایش دهید. حتی در حین پرش، بهتر است انتخاب سطوح نرم تر در صورت امکان از مفاصل خود محافظت کنید.

  20 مدل بهترین لوازم کوهنوردی با قیمت روز و خرید اینترنتی آلبا اسپرت