وبلاگ

بیوگرافی و سن لیونل مسی + عکس همسر و فرزندان مسی

بیوگرافی و سن لیونل مسی + عکس همسر و فرزندان مسی

این را هم بگویم که اسم او در این لیست به خاطر 17 گلی که در لالیگا زده، نیامده. بنزما کسی است که بدون خودستایی و با تاثیر  همکاری و همراهی هم تیمی هایش موجب تاثیر در روند کار رئال مادرید و بالا رفتن نام خودش شده است. اگر او را «بنجامین باتن» لقب دهیم پربیراه نگفته‌ایم؛ مردی 33 ساله که هیچ نشانه‌ای از مسن‌تر شدن در نمایش‌هایش درون مستطیل‌های سبز به چشم نمی‌خورد. اعداد خود گواه درخشش این فوق‌ستاره هستند؛ بیشتر از 305 گل در 339 حضور در میادین با لباس بایرن مونیخ! مهاجم ملی‌پوش لهستانی در این فصل هم تا اینجای فصل در تمامی رقابت‌ها 15 گل در 11 مسابقه به ثمر رسانده که نشان از آمادگی بالای او دارد. من دوست دارم که ما در لالیگا یک جایزه به خصوص به اسم او (لیونل مسی) داشته باشیم.

  • در اتفاقی عجیب جمعیتی که مقابل محل برگزاری توپ طلا ایستاده‌اند، لیونل مسی را تشویق می‌کنند، این در حالی است که مسی در بین 30 بازیکن برتر هم قرار نداشت.
  • ولی خب شاید جا داشت که نام چند تن از بهترین فوتبالیست های آلمان را هم به لیست خود اضافه کنیم.
  • در مدت کوتاهی که در دنیای فوتبال حضور داشت، جوایز متعددی از جمله موفقیت سال Eliteseren، بهترین فوتبالیست اتریش و کفش طلای جام جهانی زیر 20 سال فیفا را به دست آورد.
  کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن قرن شد

رتبه دوم این لیست به کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس تعلق دارد و محمد صلاح ستاره ی مصری لیورپول در جایگاه سوم این لیست قرار دارد. نبود نام لیونل مسی در بین ۱۰ نفر اول از نکته های جالب این لیست است. اوج این بازیکن برزیلی به دلیل مصدومیتش در جام جهانی 1962 چنین نشد، بلکه به درستی به این دلیل است که بین سال های 1958 تا 1962 هیچ کس بیشتر از او گل نزده است. میشل پلاتینی اکنون در دنیای فوتبال به عنوان رئیس سابق یوفا در شرم شناخته شده است.

تفاوت بین جایزه‌ها

او در سه جام جهانی متوالی گلزنی کرد، بنابراین تنها ایتالیایی محسوب می شود که تاکنون این کار را انجام داده است. علاوه بر این، تنها چیزی که می توان گفت ضربه سر ناخوشایند ماتراتزی در فینال جام جهانی 2006 مقابل ایتالیا است. در نظرسنجی‌های فیفا در ۴ دهه اخیر همواره یکی در جای اول و دیگری در جای دوم قرارگرفته است و بارها جایشان را با هم عوض کرده‌اند.

لیست قیمت امروز تورهای ترکیه + نقد و اقساط

اما این پایان ماجراجویی کاکا در دنیای فوتبال نبود و در سال ۲۰۰۹ با مبلغ نجومی ۸٫۵ میلیون یورو به رئال مادرید رفت و ۴ سال درخشان را در این باشگاه سپری کرد. کاکا یکی از بهترین فوتبالیست های قرن است که جایزه توپ طلا را در سال ۲۰۰۷ گرفت. آمار گلزنی نیمار در PSG به طرز وحشتناکی در مسابقات لیگ بالا بوده و او در 31 بازی در این رقابت ها موفق به زدن 29 گل شده است. ضمن اینکه در مجموع 49 دیداری که تاکنون (دسامبر 2018) برای پاریس به میدان رفته، توانسته 44 گل به ثمر برساند. آماری نزدیک به هر بازی یک گل که درخشش او را در لیگ فرانسه و تیم فعلیش به خوبی نشان می دهد. امری که وی تاکنون در آن ناموفق عمل کرده و حتی در سال 2018 و در نبود مسی و رونالدو، بازیکنی به مانند لوکا مودریچ فاتح توپ طلا و جوایز انفرادی نظیر آن گردید.

  گرم کردن بدن با بهترین و ساده‌ترین حرکات بیگی فیت

مادرش هم برای بزرگ کردن فرزندان، خانه همسایگان را تمیز می‌کرد. کودکی رونالدو سراسر در فقر و ناآرامی بود؛ حتی مادرش تصمیم گرفت از به دنیا آمدن کریستیانو جلوگیری کند. کریستیانو در سختی و مشقت بزرگ شد، اما هیچ‌گاه تسلیم نشد و سرانجام در سن 8 سالگی از طریق پدرش که مدیر تدارکات تیم آندورین‌ها بود به طور رسمی پا به دنیای فوتبال گذاشت. ✔️ بازی “Football Manager” دقیقاً گیم مورد نظرتان است که می‌توانید علاوه بر مدیریت باشگاه و پیشرفت بازیکنان تیمتان، نقش یک مربی را ایفا کنید و لذت بازی فوتبال را به نحوی دیگر تجربه کنید.